dinsdag 12 april 2011

Mijn transformatie

Hemeltjelief, sorry sorry SORRY, maar het lukt me écht niet om opnieuw een overzichtje te schrijven.
Dan kun je wel zeggen "maar Max, dan schud je dat toch gewoon even uit je mouw?".
Nee.
Dat kan niet! Want dan gaat het ten koste van mijn guweldugu schrijfstijl.

Aangezien ik op het moment ziek (een andere manier van ziek dan de ziek die ik eerst had genoemd) in bed hoor te liggen maar me niet kon bedwingen (HAHAHA, ER ZIJN DANSENDE GEITEN OP TV) om te schrijven, zit ik nu hier. Mijn bovenste oogleden zijn half gedrapeerd over de onderste, mijn onderlip hangt op mijn schoot en mijn keel zit vol barsten, maar dat mag de pret niet drukken.
Daarom ga ik jullie nu eventjes wat foto's laten zien van toen ik nog niet ziek was en bovenal, van toen ik net naar de kapper was geweest.












Wat zie ik er blij uit hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten