zondag 1 mei 2011

Bom van inspiratie

Inspiratie komt uit een onverwachte hoek, zeggen ze. In mijn geval klopt dit zeker.
Na een drukke koninginnedag besloot ik weer wat oude bands op te graven uit mijn muziekbibliotheek en ik vond een paar PARELTJES, waaronder Siouxsie and the Banshees.
Ik snap eigenlijk niet hoe ik ooit afscheid heb kunnen nemen van die band. Siouxsie Sioux is zo'n inspirerende persoon!


Dit filmpje zelf is niet zo heel interessant, maar het ging me vooral om het liedje.



Hier vond ik het liedje zelf wat minder, maar de video is zo ontzettend vet gedaan. Ik heb sowieso een zwak voor zwartwitte strepen die de optische illusie kunnen creëren, maar denk er eens over na, deze video komt waarschijnlijk uit de eighties (de band begon in 1978) en was zijn tijd naar mijn idee erg vooruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten