zondag 11 september 2011

DIY: T-shirt Edition

Een tijdje terug zag ik het licht. Een geniale ingeving ontpopte zich in mijn brein en openbaarde zich na een lange worsteling door alle knopen in mijn hersenpan. Waar deze inspiratie precies vandaan kwam weet ik niet, maar ik heb er een geweldig shirt aan overgehouden.


Ik heb iets met enge dingen, dat weten jullie nou ondertussen wel. Ik heb vooral iets met dingen die eng zijn, maar eigenlijk nooit eng zouden moeten zijn. Zo heb ik voor dit T-shirt een Barok-achtig schilderij van de Franse koningin Marie-Antoinette bewerkt en getracht er iets duisters van te maken. Naar mijn idee ben ik daar behoorlijk goed in geslaagd!

Nu was het nut van dit blogje natuurlijk niet het pronken met mijn nieuwe shirt (hoewel...), ik wil andere mensen graag leren hoe ze een dergelijk shirt creëren. Voor je hier aan begint moet je het volgende in acht nemen: het is verslavend.

Ingrediënten:
- Een wit T-shirt (Ik heb er een gekocht bij de H&M voor maar liefst 5 euri)
- T-shirt transfer papier (HEMA, €6,95, staat bij het fotopapier)
- De afbeelding die je op het shirt wil hebben (A4 of kleiner, gespiegeld -dit laatste is belangrijk!)

Werkwijze:
Stop een vel transferpapier in je printer en print op de onbedrukte kant je afbeelding uit. Volg nu de instructies in de gebruiksaanwijzing en klaar is kees.

Succes ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten