maandag 12 december 2011

Een nieuwe liefde

De afgelopen weken heb ik mijn passie voor eten herontdekt. Nouja, van de passie voor eten zelf was ik me al bewust, maar het maken ervan is iets waar ik niet altijd zin in heb. 
Er is echter iets dat er verandering in heeft gebracht. Een nieuwe liefde. Een schoonheid. 
Kunst.

Ik ontdekte namelijk laatst Food Network, een overdreven Amerikaanse website met recepten waarbij het water met liters uit mijn mond stroomt en mijn culinaire fantasie haar hoogtepunt bereik, ontdekt.
Het lijkt een normale website, tot je je verdiept in haar schoonheid. Als je dat eenmaal hebt gedaan, kun je er op rekenen dat je slachtoffer wordt van een zekere kookdrang. Ik heb zelfs een persoonlijke lijst gemaakt met gerechten die ik maar al te graag zou maken, waarvan de volgende enkele voorbeelden zijn:
  • Red Velvet cake
  • Pasta met gehaktballen van kalkoen
  • Citroenpasta met gebakken gamba's
  • Angel Food cake
  • Lasagne met paddestoelen
  • Thaise rode curry
  • Teriyaki met shiitakes
  • Tiramisu
  • Strawberry Shortcake
Ik begin morgen met het afwerken van deze lijst. 
Ja, ik ben slachtoffer. Nee, ik vind het niet erg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten