woensdag 15 juni 2011

Complottheorie #495607

Woensdagavond. Ik maak een werkstuk over Psychobilly voor Frans. Een doodnormale dag, lijkt het.

Maar dat is het niet. Want als ik zoals altijd weer eens verveeld ben geraakt en begin door te klikken op wikipedia ('Oh, ik vind gothabilly ook wel interessant. Oh hé, ik wil eigenlijk wel wat meer weten over die Skinheads die dus eigenlijk helemaal niet racistisch zijn -waar overigens nog eens een blog over komt-'), om vervolgens op iets opmerkelijks te stuiten: de Ku Klux Klan. Voor wie het niet weet, de Ku Klux Klan is een organisatie in Amerika die zich bezighoudt met het terroriseren van etnische minderheden en ander racistisch geweld. Ziek, maar dat wist ik al. Maar na dat te hebben gelezen stuit mijn oog op iets anders: het logo...

Kijk vooral eens goed naar het midden.














Doet het je niet ergens aan denken?











Ik vraag me af wat het verhaal hier achter is. Zou Vodafone stiekem uit agressieve racisten bestaan of is het gewoon toeval? Het lijkt gewoon té toevallig, maar dat kan ook zijn omdat ik dit zo sensationeel vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten