zondag 9 januari 2011

De huisregels van mijn ideale toekomst

Er zijn een aantal dingen waar ik nu zo gek van word dat ik zeker weet dat ik er regels voor ga bedenken. Veel plezier gewenst.

1. Geen sport
In mijn huis wordt geen sport gekeken. Als ik hier beneden kom, staat er altijd studio sport aan. Of het nou gaat om voetballen, schaatsen of ijsstokjes-likken, sport is hier heilig. Het staat 's avonds aan, als ik liever een film kijk, het staat aan tijdens het eten, op zondagochtend... Ik word er helemaal gek van.


2. Eten voor alles
Er moet altijd genoeg eten zijn. Al moet je zo nodig nieuwe gordijnen hebben, eten gaat voor alles. In dit huis merk ik heel vaak dat er geen interessant eten is, alleen de basis, en dat moet ik later absoluut niet hebben.
Ik wil genoeg mozzarella, bier, zelfrijzend bakmeel, suiker, zout, brood, kaas en knoflook in huis hebben.
En natuurlijk heeeel veel snoepjes.

3. OPBERGRUIMTE
DEZE TYP IK VOLLEDIG IN HOOFDLETTERS. IK HEB HIER NOOIT ERGENS RUIMTE VOOR EN DAAROM GOOI IK ALTIJD ALLES OP DE GROND. HET WORDT DAN ÉÉN GROTE ZOOI EN IK WORD DAAR HELEMAAL GEK VAN.

4. Douche & co
Mijn wil is wet en ik sta zo lang onder de douche als ik wil. Ga dus niet op de deur kloppen en schreeuwen hoe lang ik er nog over doe. Dan blijf ik er extra lang onder staan.
Oh, en zet NOOIT de tandpasta in de douche want een urenlange zoektocht naar zo'n product kan me gigantisch agressief maken.

5. Warmte
Wie de deur tijdens een winterdag te lang open laat staan wenst dat ie dood is.

6. Veel boeken
Mijn huis moet een inspirerende omgeving zijn en daarom moet het helemaal zijn volgestouwd met boeken en andere inspirerende dingen. Wie daar aan komt, komt aan mij.

7. Rust
Wie op de tafel trommelt of op de deur roffelt wordt op een lieftallige manier het huis uit geflikkerd.

To be continued...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten