zondag 23 januari 2011

WOOOOOHOOOOO!!!!

I am excited. YES, I am. Ik ben zo blij.
Ik herontdekte laatst namelijk de Britse band Die So Fluid, een band met hardrock-invloeden (en een mij verder onbekende mix van een hoop geweldige stijlen) die ik eerder jammerlijk had verward met Jack Off Jill, een kwalitatief goede band, maar niet het format dat mij aansprak.
Ik heb meteen de albums grijsgedraaid en kwam er daarna per toeval achter dat ze 4 februari in Nederland optreden. "KUT" dacht ik, "die zijn vast al uitverkocht". Neen. Het is namelijk gratis toegang, which means: geen kaartjes.
Mijn persoonlijkheid raakte in revolutie toen ik dat las. Adrenaline gierde door mijn lijf. Ik werd gek van blijdschap en ging nijlpaardgeluiden maken. Ik werd gék.
Dus ik ben 4 februari in Leiden. Van 22:00 tot weet ik veel hoe laat. Al duurt het tot kerst. Dat zou me alleen maar blij maken.

Hallelujah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten