maandag 10 januari 2011

Wat weet je nou eigenlijk over mij? Deel 2

Zoals beloofd nog wat feitjes over mij.

46. Ik ben heel anders dan de meeste jongens van mijn leeftijd.
47. Je kunt met mij over vrijwel alles praten en ik zal ook nergens raar over doen.
48. Ik kan niet tegen rauwe vis, daarvan moet ik automatisch kotsen.
49. Ik voel me altijd schuldig als ik vlees eet, maar ik eet het wel.
50. Ik heb nooit heel veel van sport gehouden. Ik ben geen teampersoon en wil het liefst vrijheid wat mijn vrije tijd betreft.
51. Er zijn veel mensen die ik bewonder, maar ook veel mensen die ik met plezier uit het raam zou gooien.
52. Ik word niet snel boos, maar als het je lukt om me op mijn tenen te trappen heb je ook echt ruzie.
53. Als je met een compleet gestoord plan bent dat gedoemd is om fout af te lopen, ga ik er zonder twijfelen in mee.
54. Ik word zielsgelukkig van Amsterdam.
55. Na mijn school wil ik zo snel als ik kan Almere uit.
56. Ik ben heel slecht met geld: zodra ik het heb ga ik nutteloze dingen kopen.
57. Ik ben heel slecht in beslissingen nemen en knopen doorhakken.
58. Ik ben verslaafd aan alles dat zoet is.
59. Op zondagmorgen wil je me niet meemaken.
60. Zonder mijn vrienden zou ik heel ergens anders zijn.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten