maandag 10 januari 2011

TEN DAYS OF PURE CHALLENGE

Ik zag laatst iets voorbij komen op internet. Het was een klein plaatje met tien punten erop.
Tien 'challenges', verdeeld over tien dagen.
Ik heb besloten dit lekker na te apen, dus bij deze, lieveleukegoeie lezer, OPDRACHT ÉÉN!

"Name ten things you want to say to ten different people you know."

Ik snapte de opdracht eigenlijk niet helemaal. Fail.
Want gaat het hier nou om honderd punten of om tien? De gemakzuchtige Ik heeft bepaald dat het er tien worden.

Laura: Ik ben heel blij met je. Je bent een geweldige vriendin. 
Alex: Ik ben heel blij dat jij en ik nou eindelijk weer eens wat samen gaan doen, ik heb die dingen echt gemist!
Raisa: Ik vind het heel jammer dat ik je nog zo weinig zie. We moeten eens wat meer doen samen!
Moeders: Ik ben er nog niet overheen en dat weet je zelf ook wel.
Vaders: Ik moet nog steeds je tweedehands colbertjes krijgen!
Broertje: Stel je alsjeblieft wat minder aan.
Zora: We gaan hoe dan ook naar Londen!
Rosanne: Het komt allemaal wel goed!
[onbekend persoon nummer één]: Blijf uit mijn huis.
[onbekend persoon nummer twee]: bemoei je met je eigen zaken en laat me met rust.


Even ter verduidelijking, dit ga ik NIET uitleggen. De mensen zelf weten wel dat het over hen gaat en als ze dat niet weten, is dat jammer. Wat de boodschappen voor betekenis hebben gaat jou als buitenstaander eigenlijk ook vrij weinig aan.

3 opmerkingen: