zaterdag 18 december 2010

Ik wil een tattoo.

Menig mens dat zichzelf als verstandig beschouwt zal hierbij waarschijnlijk zijn hoofd hebben geschud en zijn weggegaan, maar ik ben blij dat jij, als onverstandig mens, hier bent gebleven.

Ik wil een tattoo.

Dit klinkt waarschijnlijk als een enorm puberaal idee, maar ik heb hier een aantal jaar over nagedacht en ik vraag me af waarom ik het (naast de mening van mijn ouders) niet zou doen. Nou kreeg ik een tijd geleden ook nog eens een geweldig idee, wat de drang nog groter maakt.
De tattoo die ik wil is namelijk...
Een sleutelgat.
Niet zomaar een sleutelgat, maar een minuscuul, pikzwart, simpel sleutelgat. Op de binnenkant van mijn pols.

Ik las ooit een quote die zei dat de periode waarin je de tattoo hebt laten zetten beter is dan de boodschap en daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar helaas zit er ook nog een verhaal achter. Ik ben namelijk een erg gesloten persoon en het lijkt alsof niemand de sleutel heeft om me te 'openen'. Het is een deel van mijn persoonlijkheid en het is eigenlijk een deel waar ik vrij weinig moeite mee heb.

Nu maar hopen op een goede smoes om het ook daadwerkelijk te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten