vrijdag 19 november 2010

Tijd voor verandering

Ik heb het licht gezien. Ik weet het. Ik ben geïnspireerd.
Het is tijd voor verandering. Daar denk ik al een tijd over na, ik ben al heel lang niet blij met mijn levensstijl (eetpatroon, etc.) en daar ga ik nu eindelijk verandering in (proberen) te brengen.

Ik suggereer hiermee niet dat ik mezelf dik vind, laat ik dat even duidelijk maken. Ik weet zelf ook wel dat ik niet dik ben en mijn lichaam is dan misschien niet perfect, dat is niet de reden dat ik het ga doen.
Die ligt ergens anders, namelijk in hoe ik me voel. Ik eet veel te ongezond en zo voel ik me ook, al kom ik er niet van aan.

Daarnaast zeg ik al een lange tijd dat ik vaker vegetarisch/biologisch wil eten. Ik zeg bewust vaker omdat ik weet dat ik niet zonder vlees kan, maar ik kan er wel in minderen. En als het kan, waarom zou ik het dan niet doen?

En daarom begin ik na volgende week aan een caloriearm hippiedieet: ik ga zo lang mogelijk niet snoepen en vaker vegetarisch eten en dan maar hopen dat ik me wat beter voel!

Nogmaals, ik zit dus niet slecht in m'n vel ofzo. Ik ben gewoon niet tevreden over mijn levensstijl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten