woensdag 20 oktober 2010

Brief aan een geliefde

Geachte, lieve UPC medewerkers,


er zit mij al een lange tijd iets dwars. U belooft mij plechtig dat ik sneller internet krijg dan wie dan ook, bovendien is het ook internet dat nooit uitvalt. Nu is het geval dat dit je reinste onzin is. Mijn internet is zo sloom als de touwtering en valt om de haverklap uit.
Dat terzijde, het internet is vooral niet ouder-proof. Mijn geliefde ouders hebben namelijk een internetslot ingeschakeld, wat voor de gemiddelde ouder (lees: a-techneut) niet mogelijk zou moeten zijn. Dit is nog niet eens het ergst; dit internetslot schommelt heen en weer tussen al dan niet 12 uur of vroeger/later.

Dit apprecieer ik ten zeerste, enkele minuten eerder naar bed is voor een mens gezond, maar de manier waarop u dit hanteert werkt voor mij niet. Zeker niet als het internet er, zoals gisteravond half elf stipt, zonder enige aangegeven reden uit flikkert. HALF. FUCKING. ELF. Mijn hele sociale leven naar de kloten, maar dat zult u vast niet begrijpen. Want u begrijpt ook niet wat twaalf uur is. Of is het een storing? Laat u mij daar alstublieft niet over beginnen. Of beter, bespaar uzelf dat verhaal. Ik weet een deal.

U geeft mij mijn beloofde, supersnelle en stabiele internet terug en ik kom niet naar uw kantoor met een bijl. Of een kettingzaag.

De keuze is aan u.


Met vijandelijke groet,

Een boze klant.

2 opmerkingen:

  1. Geachte boze klant,

    Helaas kunnen wij uw verzoek niet bewerkstelligen. Wij zijn namelijk een zogenaamde KUT-provider (Knullige, übernerdige, Tering)Er komen veel klachten binnen en we hebben besloten er gewoonweg geen aandacht meer aan te besteden, wij werken overigens samen met NUON dus die kettingzaag kunt u niet meenemen als ie op netstroom werkt. U bent overigens niet de enige die hier met een bijl is binnengestormd er zijn inmiddels zoveel werknemers gesneuveld dat wij tegenwoordig met z'n 4en heel Nederland aan pauper-internet helpen

    met vriendelijke groet,


    Upc.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow. Ik zou deze 'woordvoerder' toch erg graag willen spreken.

    BeantwoordenVerwijderen