zaterdag 16 oktober 2010

Gewoon een leuke dag.

Ik stond vanochtend op als een wrak. Ik had koppijn, een ochtendhumeur van ongeëvenaarde omvang en een ongelooflijke moeheid en lusteloosheid. Ik had helemaal nergens zin in, zelf mijn drie bruine boterhammen met melkchocolade vlokken, die ik normaal koester, gingen er met enige moeite in.
Wat een rampdag zou dat worden. Tot ik er achter kwam dat R. (lees ook mijn leuke verhaal over Amsterdam) me had gebeld en ik terug moest bellen. Toen ik dat deed, hadden we binnen no time een 'date'. (in vriendschappelijk opzicht, voor de onbegrijpenden)

Toen R. voor mijn deur stond en ik nog haastig de laatste koekresten onder mijn bed verborg, kon de pret beginnen. We namen een héérlijk glas limonade (serieus, wat een lekkere limonade hebben wij, haalt het kinderlijke in me naar boven) en gingen daarna naar boven, zodat ik mijn interessante msngesprek met B. kon afmaken. Dat was overigens een interessant gesprek, het ging over een shoot en... bla, ik dwaal af.

Na deze geweldige start besloten we op mijn kamer wat te gaan nolifen. Daarna besloten we zonder jas naar buiten te gaan, het was toch mooi weer. De zon scheen. Tot we een pokkeneind van mijn huis af waren en de zon werd verzwolgen door dikke, zwarte wolken. Daar ging de warmte. We besloten dus maar terug te gaan, gedoemd tot niks doen... tot ik een geweldig idee kreeg.
Ik ben de laatste tijd erg bezig met mijn toekomst en probeer daarom een portfolio op te bouwen van alles waarin ik interesse heb. Daaronder valt ook fotografie en mijn idee was dus om een fotoshoot van R. te doen.
Gelukkig vond zij het ook een geweldig idee. We zijn de hele middag bezig geweest met het schieten van schattige kiekjes en daaruit zijn een paar -al zeg ik het zelf- heel mooie foto's uitgekomen, die je hier kunt bekijken: http://flickr.com/photos/garbageslut

Nadat we deze foto's hadden genomen, besloten we maar weer naar mijn huis te gaan om ons te vergrijpen aan een halve fles cola. Ondertussen bewerkten we de foto's die we die middag hadden genomen. Net toen we klaar waren moest R. helaas weer naar  huis, maar het was in elk geval een erg leuke dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten