maandag 4 oktober 2010

Muzikale update #2

Jaja, het werd toch maar eens tijd voor een muzikale update! Daarom hieronder een aantal songs die ik de laatste tijd veel luister. Het is zoals altijd heel uiteenlopend, ik ben de laatste tijd helemaal gek van Ska. Ook No Doubt heb ik tijdelijk herontdekt, heerlijk vrolijke muziek! Maar Rockabilly en Psychobilly mogen natuurlijk ook weer niet ontbreken! Daarnaast nog een gezonde dosis metal en punk.
Veel luisterplezier!
















Dat was het voorlopig. Binnenkort een nieuwe update!

2 opmerkingen:

  1. coole muziek. vooral the silver shine! ik wou dat ik zo contrabas kon spelen zeg. luister ook eens naar the specials, die maken ook goede muziek ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks! Ik vind ze zelf natuurlijk ook goed, anders had ik ze hier niet gezet :P zou ik overigens ook graag willen! Jammer dat ik er geen tijd + geld voor heb :P
    Ik zal er eens naar luisteren.
    Pff, ze zouden dat anoniem reageren moeten verbieden!

    BeantwoordenVerwijderen