vrijdag 3 september 2010

30DOES: Dag twee

Sorry dat we achterlopen, alle laptops in huis waren ineens foetsie!

Gisteren was de tweede dag van onze 30DOES. Omdat we dat nog nooit hadden gedaan, besloten we bomen te gaan knuffelen. Een zeker persoon had mij al eens uitgemaakt voor 'bomenknuffelaar' omdat ik vrij links ben, dus daar besloot ik het maar van te nemen.
Het plan voltrok zich 's middags, omstreeks 15:00 uur. Nadat we verscheidene bomen hadden goed en/of afgekeurd, besloten we er maar een uit te kiezen. Het werd de boom bij het fietspad, tegenover de pabo en de oude bibliotheek. Dit was veruit de mooiste boom. Hij zag er gezond uit en daarom besloten we hem een gezonde naam te geven, wat de boom voor ons Bert de Boom maakte.
 Na de boom een aantal keer te hebben verblijd met onze omarming, besloten we dit eens te fotograferen. Daarna moesten we er helaas weer vandoor, want de plicht riep.

Ik hoor je denken; dit vraagt om foto's! Dat doet het inderdaad.
Dus hiermee kondig ik het einde aan. Veel fotokijkplezier.

M. en A. vergrijpen zich aan boom.


Bert de Boom.


Bert de Boom en twee retards.


Eigenlijk zijn bomen best aardig.




Einde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten