maandag 6 september 2010

Muzikale update #1

Mijn blog is zo ongelooflijk muziekloos! Daarom heb ik besloten mezelf te dwingen om af en toe, laat zeggen elke week (nee, dat is geen belofte, dan kan ik tenminste nog terugkrabbelen) een update te geven van liedjes die ik heb ontdekt. Zo ben ik deze week helemaal gek van Vice Squad en Walls of Jericho. (daarvan kon ik helaas geen filmpje vinden)

Hieronder een stuk of wat filmpjes. Meer over een week!

Het eerste filmpje is een liedje van Vice Squad en het heet Princess Paranoia. Vice Squad is (of was eigenlijk) een punkband.
Daaronder staat Franz Ferdinand - Do you want to. Dit liedje kende ik al heel lang, maar ik heb het laatst herontdekt en daarbij meteen een energieboost gekregen.
Het laatste nummer is weer iets heel anders. Het is van Patsy Cline, een geweldige zangeres. Een echte oldie, maar wel gigantisch mooi en sfeervol.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten