woensdag 8 september 2010

30DOES: Dag vijf

Gisteren was dag 5 van 30DOES. Het betekende dat we noodles zouden gaan eten op school! A. had pakjes noodles meegenomen naar deze plaats van verplicht leren en saaie docenten. Ik was verantwoordelijk voor het eetgerei en borden. Zoals altijd als ik verantwoordelijkheid moet dragen ging dat natuurlijk gruwelijk mis. Ik kreeg het niet voor elkaar hufterproof-borden te vinden. Gelukkig hebben we dit opgelost met plastic bekertjes.
Geweldig, al zeg ik het zelf.
Voor vandaag (dag 6) staat een fanbrief naar Horrorpops op het schema. Hoe het gaat gebeuren weet nog niemand, helaas.

Voor nu nog even wat foto's en dan eh... Tot straks. Of tot morgen. Dat ligt in handen (?) van mijn lieftallige computer.

Deze foto is niet vreemd, de bekertjes waren fijngeknepen.
Dit is nou genot. In een bekertje.
De lens besloeg ervan.
A. vindt het heerlijk. Duidelijk te zien ook.
Ja, we genoten ervan.Vooral meneer krulkop, die erg moe was.      

1 opmerking: