zaterdag 11 september 2010

30DOES: Dag zeven en acht

Jaja, het heeft weer even geduurd om te bloggen. Ik moet zeggen dat ik me op het moment van schrijven een slecht mens voel. Mijn humeur is nu echter opperbest, dus dat boeit me eigenlijk niks. Daarom leek het me leuk om nú over dag 7 en 8 te bloggen.

Op dag zeven besloten we bijgelovig te zijn. Dit hield in dat we niet mochten gapen zonder een hand voor onze mond. Ook mochten we niet op randjes van stoeptegels lopen (lastig met mijn schoenmaat) en bij elke zwarte kat gillend wegrennen, wat vrij zielig was aangezien mijn eigen kat zo zwart als oostindische inkt is. Gelukkig zijn we de hele dag bijgelovig geweest tot we er (bijna) bij neervielen en is die opgave geslaagd.
Daarna hadden we voor dag 8 nog de opdracht om een kauwgumbel te blazen die gigantisch was. Hierin hebben we gefaald, aangezien we kauwgum waren vergeten te kopen en daar ook niet echt een mogelijkheid meer voor was.
Maar dat moeten we inhalen. Vind ik dan. Eens kijken hoe A. daarover denkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten