maandag 23 augustus 2010

Aankondiging: 30DOES

Ik heb een tijdje rondgelopen met een compleet uitgedacht plan, dat ik samen met gestoord mens 'A' heb bedacht. Het heet 30DOES, wat staat voor thirty days of epic shit.
Het is voor zover ik weet geen nieuw concept, maar dat maakt het nog niet minder leuk.
Het houdt namelijk in dat we heel september elke dag iets gaan doen dat we nog nooit hebben gedaan. Een geweldig idee, vond ik. En dat vond A ook. Daarom is er al een hele waslijst van dingen die we gaan doen, waar ik de leukste 3 uit heb gepikt. Namelijk;

-blind daten
-een dag op dieet
-optreden als zwerver

Dit zijn er 3. Van de 30. Geweldig toch? We hebben geweldige plannen. En álles komt op onze blogs. ALLES. Als het meezit inclusief foto's.
De lijst is trouwens wel onder voorbehoud, want er zijn zoveel leuke dingen dat we moeten schrappen.
Reken maar op een leuke septembermaand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten