dinsdag 17 augustus 2010

TANTE MIES

Dit liedje straalt niet alleen intelligentie uit, het is ook nog eens een echte meezinger!
Oh, ik heb het trouwens zelf geschreven, dus kopiëren is zoals altijd verboden :D

Soms heb je van die dagen,
Dan gaat het allemaal niet zo vlug
De lucht is grijs, de takken dor
God, kon je maar terug

Naar die ouwe goeie tijden
In de schattige Jordaaaaan
Dat je muntthee zat te drinken
Bij die lieve dikke Sjaan

En dan was daar tante Mies,
Met haar enorm verrotte kies
Kussen kon ze als de beste,
Maar nee, dat was te vies.

En dan was daar tante Mies,
Die goeie ouwe Fries,
Op haar ouwe krentenkarretje
Dat door de straten blies.

Maar nu zit je op je kamer
Je ziet een bloemetjesgordijn.
Je verveelt je als een dooie kat.
En nee, dat is niet fijn.

Soms zou je weleens willen zeggen
Goh, wat is het saai
Maar daarvan kreeg die lieve tante
Een gezicht als een koeienvlaai

En dan was daar tante Mies,
Met haar enorm verrotte kies
Kussen kon ze als de beste,
Maar nee, dat was te vies.

En dan was daar tante Mies,
Die goeie ouwe Fries,
Op haar ouwe krentenkarretje
Dat door de straten blies.

Maar op een dag ging Tante Mies
Met haar enorm verrotte kies
Naar een oersaaie begrafenis,
Gebrand op haar netvlies

Maar oh, lieve tante Mies.
Wees toch eventjes logisch.
Die persoon in die versierde kist,
Dat was u, mijn tante Mies.

En dat was dan tante Mies,
Met haar enorm verrotte kies
Niet meer op het karretje
Dat door de straten blies

En ik verveelde me weer dood
Als een vis in de saaie sloot
Want arme tante Mies,
Wat een enorm verlies.

4 opmerkingen:

  1. Alex Tess aka. Time traveller24 augustus 2010 om 11:21

    you're a genius!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha! Das nou een liedje dat ik wel ns zou willen zingen! misschien een tutorial drbij? zodat ik ook weet welke melodie (:

    BeantwoordenVerwijderen