vrijdag 6 augustus 2010

Ziekelijke photoshopverslaving

Hoipiepeloi, jippiejajee. Woehoe! Hier ben ik weer! Sorry dat ik jullie in de steek heb gelaten, maar dat ga ik nu weer goedmaken. En wel met een bekentenis. Een heel schokkende bekentenis.
Ik ben verslaafd aan photoshop. Het is de keiharde waarheid en stiekem schaam ik me er ook wel een beetje voor, maar god wat een geweldig programma is dat. Ik verwacht min of meer dat je nu iemand voor je ziet die elke oneffenheid in zijn gezicht probeert weg te photoshoppen. Nee, zó ben ik nou ook weer niet. Ik ben meer van het sfeermaken. Mooie kleuren geven, lichtinval bewerken, etc.
En gisteren ben ik daar dus de hele dag mee bezig geweest. Aangezien ik vandaag vrij weinig tot niets te doen heb, zou het zomaar kunnen dat er nog zo'n dag aankomt. Ik post binnenkort wel even wat voorbeelden van wat ik zoal doe.

Bye for now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten