vrijdag 6 augustus 2010

Promises, promises.

HIYA! Hier zijn dan de foto's die ik jullie beloofd had. Voilá!


Dit is, zoals je hoogstwaarschijnlijk kunt zien, een foto van een draaimolen. Toen ik de foto maakte, vond ik dat de draaimolen een beetje creepy was omdat hij helemaal verlaten en stil was. Daarom kwam ik op het volgende idee;

Ik maakte de draaimolen spookachtig! Ik heb eerst met veel geklooi met hue/saturation en color balance gezorgd dat het leek alsof de foto 's nachts was genomen. Daarna heb ik de lichtinval een beetje bewerkt voor een spookachtig effect. Ik vind de foto wel gelukt, al is er iets misgegaan met de kwaliteit en lijkt het daardoor alsof hij niet echt is (voor mij dan).
 Deze foto is niet zo heel erg bijzonder. Hier heb ik gewoon een beetje zitten kloten om hem er warmer uit te laten zien. Dat heb ik bij de volgende foto ook gedaan;









De foto met de draaimolen is overigens genomen in Salo, de andere foto's zijn gemaakt in Verona (?) en Peschiera. Ik heb ze allemaal tijdens mijn vakantie in Italië gemaakt en ik moet zeggen dat ik er best trots op ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten