maandag 16 augustus 2010

Wanneer men zich verveelt...

Als ik me verveel ga ik rare dingen doen. Dingen waarvan de meeste mensen niet eens wisten dat ze mogelijk waren. Ik word completely insane. En dat is alleen al zo als mijn verveling boven gemiddeld is. Maar op dit moment is mijn verveling zo duivels dat ik achterlijke dingen ga doen.

Eens zien wat ik vandaag gedaan heb;
-tape over mijn mond plakken, het er weer af halen en het er weer op plakken (ouch!)
-minikaraoke gedaan (in m'n eentje)
-tubes tandpasta gefotografeerd
-mensen lastiggevallen op omegle (ik was een ongestelde vrouw die Kees heette en in Namibië woonde)
-grunting/growling/screaming tutorials gekeken op youtube
-in mijn eentje een dikke houseparty georganiseerd
-mieren geteld op mijn vensterbank (verder dan 2 kwam ik niet)
-REDRUM op papiertjes schrijven in de hoop mensen bang te maken
-een lijst gemaakt van wat ik doe als ik me verveel.

Ren maar snel weg. Misschien word je wel onderdeel van mijn duivelse verveling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten