maandag 16 augustus 2010

Review: Accidents Happen

Ik las een tijd geleden ergens iets over de comedyfilm 'Accidents Happen'. Het verhaal sprak me wel aan en het commentaar was goed, dus ik heb besloten hem maar eens te gaan kijken.

Accidents Happen gaat over een niet zo heel gelukkige familie in Amerika. De kinderen houden er nogal van om streken uit te halen en dat zorgt niet alleen voor problemen, het schiet voor moeder Gloria ook nog eens het verkeerde keelgat in.
Dit klinkt als een standaard kinderfilm, maar naar mijn mening is het dat niet. In deze film zit een hoop zwarte humor en uiteindelijk krijg je wel degelijk te maken met grotere problemen en psychische kwesties. Vooral familiekwesties, eigenlijk.

Deze film heeft me erg aan het lachen gekregen, vooral om de eerste scène en de af en toe vrij aparte uitspraken van Gloria heb ik me helemaal slap gelachen. Ik vond dit een erg geslaagde film die voor herhaling vatbaar is.

Op een schaal van 1 tot 5: 4.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten